Tuesday, March 20, 2007

حاضر يا فندم


هذا ما قلته للدكتور عبد المنعم أبو الفتوح عندما...................
قابلته قدرا واحمد الله علي هذه المقابلة
الرائعة في دار الحكمة وتحدث معي
5او7دقائق اخبرني عن حال والدي
وقال لي أن جلوسه في امن الدولة هذه المدة أمر طبيعي وسيخرج علي البيت أو علي سجن المزرعة وقال لي إن الوضع في مصر سئ جدا وقال لي علينا بالدعاء وهنا قلت له يا دكتور بندعي بقلنا كتير قال لي علينا بالصبر في الدعاء فقلت له: حاضر يا فندم
الدكتور عبد المنعم أبو الفتوح عندما تنظر إليه وتسمع كلامهتشعر بكل كلامه انه يخرج من القلب.. بارك الله لنا فيه

3 comments:

sharkawoo said...

حاضر يا أفندم ....

والله يا عمو يا أخويا الواحد مش عارف يقول إيه أو يحكي عن إيه ....

كل ما نتمناه إن ربنا يسترها ويعدي الفترة دي علي خير ....

وإن شاء الله نصر الله قريب .....

والدكتور جمال هيخرج قريباً جداً ....

Omar Abdalla said...

السلام عليكم

والله يا أبو عمر أنا بأقول معاك حاضر يا فندم و كل تقدير و إحترام للدكتور عبد المنعم .

بس أقولك الحق و لا إبن عمه

بص .. أنا هقولك إبن عمه , أنا من جوه "من جوه أوي يعني" مش مبسوط و مش راضي -دا من جوه أوي- و لكن إلي بيحب لازم يضحي من أجل حبيبه

و أنا بحبه "مش ماكدونالد" دا الناس دول

أخوك في الكفاح الإلكتروني
أحمد عمر عبدالله
تلني .. إبن صاحب والد الراجل ده
و لو حد فهم يقولي

Anonymous said...

السلام عليكم

جزاكم الله خيرا علي جميع المشاركات

لا يا احمد لازم نكون راضين في الحق وابن عمه وابن خالته لو عاوز كمان

وربنا يكرمك ياريس علي هذا الشرف(اخوك في الكفاح الالكتروني)

وخدي تالت
احمد عمر عبدالله
يبيا ابن اخو والدي

حد فاهم حاجه

لو مش فاهم اسأل الامام الشهيد حسن البنا ؟؟؟
الحمدلله علي نعمة الاسلام ونعمة الاخوان